HOMESTAY KLIA 2 SEPANG...BOOK SEGERA Sabri 01155502686

Mitsui Outlet Park KLIA Sepang

Mitsui Outlet Park KLIA Sepang

Mitsui Outlet Park KLIA Sepang
Mitsui Outlet Park KLIA Sepang


Ramai yang bertanya tentang Mitsui Outlet Park KLIA Sepang ni. Memang dalam KLIA ke KLIA2 ? Hehe dua dua pun salah.

Tak jauh pun daripada KLIA 2....best tempat ni. Anda bila lagi nak datang sini?

Mitsui Outlet Park KLIA Sepang ni sebenarnya adalah projek usahasama antara Mitsui Fudosan dan pihak KLIA. Mitsui ni sebenarnya adalah rangkaian outlet premium macam Johor Premium Outlet tu tapi yang ni memang dah established rangkaian antarabangsa. 

Jika anda memang suka bershopping barang yang season, tapi branded, ini memang tempatnya. Harga memang murah daripada harga asal (bukan murah berbanding barangan china ye...lain tu hehe).

Tema di dalam Premium Outlet ni ialah Paradise Village. Di dalam tema ini, kawasan dalaman Mitsui Outlet Park dibahagi kepada 4 zon kawasan iaitu Sunshine Square, Pier Walk, Tropical Plaza dan Beach Walk.

Ada orang kata, Mitsui Outlet Park ni lagi best dari outlet park di tempat lain. Di sini lebih besar dan selesa, parking sangat luas, dan semestinya kerana brand brand sini jauh lagi banyak dan establish. Harga pun confirm murah sebab dah jadi standard kepada Mitsui Outlet Park macam cawangan cawangan di Jepun tu.

Tak percaya? Anda boleh datang sendiri dan nilaikan.

Dan jangan lupa, menginap di homestay kami :)

http://homestaykliasepang.blogspot.my

* Homestay kami sangat dekat dengan Mitsui Outlet Park Sepang ni...serius...jika anda google map...hanya 13 minit sahaja jaraknya. Homestay kami terletak di taman paling hampir dengan KLIA2. Memang jadi pilihan ramai. Terbaikkkk...

Anda Nak Download PETA DALAMAN MITSUI OUTLET PARK <Klik SINI>


Jom booking Homestay Klia Sepang SEGERA
Klik WhatsApp = www.wasap.my/601155502686/HomestayKliaSepang